Aplikácia Leady odhalí 75 % firemných návštevníkov webu, od decembra mieri i na Slovensko
16. 12. 2014 - redakcia
Aplikácia Leady.com, ktorá dokáže identifikovať firemných návštevníkov na akejkoľvek webovej stránke, mieri od decembra i na Slovensko. Autor projektu, spoločnosť Imper, tak vychádza v ústrety požiadavkám českej klientely, ktorá má pobočky svojich firiem i u východných susedov.
Nástroj Leady sleduje návštevnosť na internetových stránkach, ako jediná na trhu však dokáže s presnosťou 75 % identifikovať firemných návštevníkov a upozorniť na nich. Táto schopnosť je kľúčová pre firmy, ktoré firemných zákazníkov hľadajú pre svoje produkty.V Česku funguje aplikácia od roku 2010, v Nemecku od roku 2014.
„Súčasný trh sme o slovenskú časť rozšírili najmä na základe požiadaviek našich klientov v Česku, ktorí Leady používajú a požadujú rovnakú službu aj u svojich dcérskych alebo materských firiem na Slovensku,“ vysvetľuje Jaroslav Holý zo spoločnosti Imper, ktorá aplikáciu Leady vyvinula. „Veríme, že sa nám podarí skopírovať úspech z Českej republiky a Nemecka i na slovenskom trhu, a celkom zmeníme tamojšiu akvizičnú stratégiu B2B firiem,“ doplňuje Holý s tým, že aplikácia mení zabehnutý systém získavania nových zákazníkov i starostlivosť o súčasných klientov firiem. Nástroj dokáže u firemných zákazníkov doplniť popri kontakte aj webové stránky, ktoré spoločnosť navštívila.
Aktuálne aplikáciu Leady používa približne 1 200 firiem. Jej úspech autori pripisujú predovšetkým kombinácii unikátnej vlastnosti programu, čistému a prehľadnému dizajnu i možnosti otestovať si fungovanie programu priamo na stránkach zadarmo. „Všetko funguje online. Pokiaľ sa záujemca rozhodne, za päť minút môže mať prvé výsledky,“ potvrdzuje Holý.