Categorized | Naša téma

Aplikácia Leady odhalí 75 % firemných návštevníkov webu, od decembra mieri i na Slovensko

16. 12. 2014 - redakcia

Aplikácia Leady.com, ktorá dokáže identifikovať firemných návštevníkov na akejkoľvek webovej stránke, mieri od decembra i na Slovensko. Autor projektu, spoločnosť Imper, tak vychádza v ústrety požiadavkám českej klientely, ktorá má pobočky svojich firiem i u východných susedov.

Nástroj Leady sleduje návštevnosť na internetových stránkach, ako jediná na trhu však dokáže s presnosťou 75 % identifikovať firemných návštevníkov a upozorniť na nich. Táto schopnosť je kľúčová pre firmy, ktoré firemných zákazníkov hľadajú pre svoje produkty.V Česku funguje aplikácia od roku 2010, v Nemecku od roku 2014.

„Súčasný trh sme o slovenskú časť rozšírili najmä na základe požiadaviek našich klientov v Česku, ktorí Leady používajú a požadujú rovnakú službu aj u svojich dcérskych alebo materských firiem na Slovensku,“ vysvetľuje Jaroslav Holý zo spoločnosti Imper, ktorá aplikáciu Leady vyvinula. „Veríme, že sa nám podarí skopírovať úspech z Českej republiky a Nemecka i na slovenskom trhu, a celkom zmeníme tamojšiu akvizičnú stratégiu B2B firiem,“ doplňuje Holý s tým, že aplikácia mení zabehnutý systém získavania nových zákazníkov i starostlivosť o súčasných klientov firiem. Nástroj dokáže u firemných zákazníkov doplniť popri kontakte aj webové stránky, ktoré spoločnosť navštívila.

Aktuálne aplikáciu Leady používa približne 1 200 firiem. Jej úspech autori pripisujú predovšetkým kombinácii unikátnej vlastnosti programu, čistému a prehľadnému dizajnu i možnosti otestovať si fungovanie programu priamo na stránkach zadarmo. „Všetko funguje online. Pokiaľ sa záujemca rozhodne, za päť minút môže mať prvé výsledky,“ potvrdzuje Holý.

Okomentujte článok

Pre komentovanie musíte byť prihlásený

Rubriky

Archiv

the best essay writing services