Categorized | Tipy a rady

Návštevnosť českého akvaparku Aqualand Moravia v lete znova vzrástla. V júli za vodnými atrakciami prišlo o desať percent viac ľudí. Hotel je prakticky stále plný.

11. 08. 2016 - redakcia

Návštevnosť najmodernejšieho akvaparku v Českej republike, ktorým je Aqualand Moravia v Pasohlávkach, stále rastie. V júli na juh Moravy, pár kilometrov od slovenských hraníc, prišlo o desať percent viac návštevníkov než minulý rok. Ľudia sa vydali za kúpaním aj napriek tomu, že nepanovali také horúčavy ako minulý rok a odpoludnia sa často objavovali prehánky. Priemerne ľudia strávili v Aqualande 6,3 hodiny, doba pobytu sa pritom predlžuje. Z priemerných desiatich návštevníkov boli dvaja zo Slovenska, dvaja z Rakúska a šiesti z Českej republiky.

„S celkovou návštevnosťou sme spokojní aj vzhľadom na počasie. Vynikajúce výsledky sú dané najmä celoročnou povahou nášho zariadenia. Aqualand aj v prípade nepriaznivého počasia ponúka množstvo vyžitia na krytých atrakciách, kúpeľ v príjemne teplej termálnej vode, a to aj vonku, ale tiež množstvo noviniek, ktoré si Aquland tento rok pre svojich návštevníkov pripravil,“ uviedol riaditeľ českého akvaparku Aqualand Moravia Petr Pavlacký. Zmienil pritom vonkajší vodný bar, novú zónu s privátnymi ležadlami a masážami vonku alebo 7D kino.

Súčasťou Aqualandu je od tohto roka aj nový hotel nazvaný Aqualand Inn. Vďaka tomu ľudia môžu na atrakciách stráviť celú dovolenku. Obsadenosť hotela je v letných mesiacoch okolo 97 percent. V súčasnej dobe pritom začína predaj výhodných balíčkov na jeseň. Podľa Pavlackého, nová hotelová kapacita celkovým číslam v návštevnosti pomohla. Ľudia oceňujú blízkosť ubytovania od aquaparku. Vďaka hotelu si navyše súčasná vybavenosť a úroveň služieb parku nezaostáva za mnohými svetovými rezortmi.

V aquaparku zaznamenali nový trend. Okrem tradičných turistov z ČR, Slovenska a Rakúska chodia do bazénov a na atrakcie aj ľudia, ktorí južnú Moravu nemajú ako svoju cieľovú destináciu. „Títo návštevníci cestujú do svojej destinácie okolo nás a s návštevou aquaparku už vo svojich plánoch dopredu počítajú, čo nás mimoriadne teší. Vyplýva to okrem iného z toho, že sa Aqualand Moravia nachádza priamo pri hlavnom cestnom ťahu na Viedeň, a teda cestou do prímorských letovísk či alpských stredísk,“ uviedol Pavlacký.

Podľa neho sú dominantou letných mesiacov dve tunajšie atrakcie – Abyss, teda Priepasť, a Boomerango, ktoré predstavujú najvyhľadávanejšie atrakcie a svojimi veľkosťami sú unikátne. Návštevníci po nich môžu jazdiť práve, na rozdiel od ďalších 18 atrakcií, iba v letnom období. Ľudia využívajú aj päťhektarový pozemok s ležadlami, slnečníkmi, bazénmi, medzi ktorými kraľuje bazén s vlnobitím, či zapájajú sa do animačného programu, ktorý aquapark tento rok rozšíril o ďalšie súťaže nielen pre deti, ale aj dospelých. Atraktívne sú tiež dni s DJ ́s alebo športovými workshopmi.

Aqualand Moravia, ktorý sa rozkladá niečo cez hodinu jazdy z Bratislavy, funguje už tretí rok a len minulý rok ho navštívilo viac ako 700 tisíc ľudí. Atraktívny program sľubuje aj na august, keď bude športom žiť ako Aqualand, tak aj celý svet. Usporiadatelia ho prichystali na 13. a 20. augusta. Pripomenie najväčší tohtoročný športový sviatok v Rio de Janeiru, ktorým sú letné olympijské hry. Akcia bude zároveň aj pripomienkou tradičného brazílskeho karnevalu. Súčasťou programu je plážový volejbal, športový aquagym, vodné a plavecké disciplíny alebo minidiskotéka pre deti. „Akcia je určená nielen pre športovcov, ale chceli by sme aj do letného odpočinku pridať trochu pohybu priamo v bazénoch Aqualandu Moravia. Návštevníci budú súťažiť o ceny v každej disciplíne,“ dodal Pavlacký. Bližšie podrobnosti nájdu záujemcovia na webe aquaparku.

Nie je možné vkladať komentáre

Rubriky

Archiv

graduate essay writing service